LATEST POST

elemnte de urgenta

Folosește urgența ca să ai mai mulți clienți: 4 idei de aplicat azi pe site-ul tău

Așa cum arată un studiu realizat de MECLABS, elementele de urgență sunt un instrument eficient atunci când vorbim de creșterea vânzărilor, atât offline, cât și online. Deși la prima vedere adăugarea unui simplu text de genul ”oferta expiră în X zile” poate părea un truc ușor de pus în aplicare pe site-ul tău, e nevoie de mai mult decât atât dacă vrei ca trucul să fie cu adevărat eficient.
Ca să îți fie mai ușor, am pregătit 4 idei de elemente de urgență…

Citeste mai departe →

politica de confidentialitate

Cum să scrii politica de confidențialitate ca să obții mai multe emailuri?

Practicile generale spun că orice formular online trebuie să conțină o politică de confidențialitate: o frază scurtă care îl asigură pe cel care își lasă datele că acestea vor fi în siguranță.

Totuși, simpla adăugare a unei astfel de fraze nu va duce neapărat la o creștere a numărului celor care vor completa formularul.

Dacă nu ești atent la ce cuvinte folosești, poți face mai mult rău decât atunci când nu ai deloc o astfel de frază în formularul de pe pagina ta.

Așadar ce tip de politică de confidențialitate este indicat să folosești?
Durata de citire: < 5 minute.

Citeste mai departe →

heatmap

3 lucruri pe care le înveți despre vizitatori de la un heatmap

Succesul în online este direct proporțional cu cât de bine îi cunoști pe vizitatorii site-ului tău.

Heatmapul este un tool util care te ajută să intri mai puternic în mintea lor: vezi exact la ce secțiuni se uită pe site-ul tău și unde dau click.

Rezultatele acestor heatmapuri sunt de multe ori surprinzătoare și îți pot da idei care te ajută să îți îmbunătățești performanța paginilor ca ele să îți aducă mai mulți clienți din online.
Durata de citire: < 5 minute.

Citeste mai departe →

cand sa trimiti newslettere

Când să trimiți newslettere ca să fie deschise de consumatori?

Ai colectat deja o listă de emailuri și vrei să începi să trimiți newslettere.

Cu siguranță ți-ai pus întrebarea când să le trimiți? Dimineața sau seara?

În weekend, la începutul săptămânii sau la mijlocul acesteia?

Care e cel mai bun moment care te va asigura că emailurile tale nu sunt ignorate?
Durata de citire: < 3 minute.

Citeste mai departe →

imagini pe site

Ce imagini să folosești pe site-ul tău ca să inspiri încredere?

De câte ori ai ieșit de pe un site înainte să cumperi ceva sau să ceri o ofertă doar pentru că ceva nu îți inspira încredere?
Așa se întâmplă și cu vizitatorii tăi: dacă au cea mai mică urmă de îndoială că ceea ce le oferi nu este real, vor ieși de pe site și nu se vor întoarce niciodată.
Cu siguranță printre cele mai importante aspecte ce construiesc încrederea online sunt imaginile. Pentru că, ”o imagine face cât 1000 de cuvinte”.
Durata de citire: < 3 minute.

Citeste mai departe →

Page 1 of 13