Teraplast - pagini persuasive pentru generare de leaduri noi

  • Problema: promovarea unor locații noi și colectarea datelor de contact de la potențiali clienți.
  • Soluție: am meșterit pagini online persuasive pentru fiecare proiect în parte.
  • Rezultat: campanie în derulare.

Client

Teraplast este unul dintre principalii furnizori de sisteme și soluții complete în domeniul instalațiilor și construcțiilor din România. Compania furnizează soluții moderne pentru sistemele de scurgere, canalizare și aducțiune, sistemele de amenajări interioare, sistemele de tâmplărie termoizolantă sau cele de închidere exterioară cu panouri termoizolante.

Servicii oferite

Problema

Clientul dorea să promoveze potențialilor clienți, în primă fază, inaugurarea unui nou depozit în România, iar mai apoi relocarea unuia deja existent. În același timp, în ambele cazuri, se dorea creșterea bazei de date cu potențiali clienți. 

Soluție

Pentru a atinge obiectivele stabilite la începutul proiectului, am meșterit două pagini persuasive pentru fiecare proiect în parte. Pe lângă informațiile despre cele două locații, vizitatorii puteau completa un formular, iar aceștia erau ulterior contactați de echipa de vânzări pentru a le oferi soluțiile căutate.

Contactează-ne ca să obții
și tu mai multe rezultate online.

Vreau și eu

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon (daca vrei sa te sunam)

Mesaj

Completeaza raspunsul de mai jos