Banca Transilvania – îmbunătățire pagini persuasive pentru colectare de leaduri online

  • Problema: identificarea unor soluții care să crească performanța website-ului.
  • Soluția: am testat variante ale paginilor pentru a le identifica pe cele care performează cel mai bine.
  • Rezultat: creştere de 2,5 ori a numărului de vizitatori care și-au completat datele de contact.

Client

Banca Transilvania este una dintre cele mai cunoscute instituții financiare din România, clasându-se pe poziția a
3-a în topul băncilor din România, în funcție de active, la finalul primului trimestru din 2013.

Servicii oferite

Problema

Banca Transilvania dorea ca website-ul propriu să genereze mai multe cereri pentru produsele și serviciile oferite. Scopul proiectului încredințat a fost identificarea unor soluții care să crească performanța website-ului, astfel încât vizitatorii să trimită mai multe cereri  pentru credite noi sau înscrieri pentru deschideri de cont.

Soluție

Am analizat modul în care interacționează vizitatorii pe website pentru a identifica paginile persuasive care necesitau îmbunătățire. Am derulat apoi teste live cu diferite variante ale paginilor astfel încât performanța acestora să crească. În urma rezultatelor testelor, am găsit cele mai performante variante de pagini și le-am implementat.

Contactează-ne ca să obții
și tu mai multe rezultate online.

Vreau și eu

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon (daca vrei sa te sunam)

Mesaj

Completeaza raspunsul de mai jos