La Casa - studiu de piață
prin pagini persuasive

  • Problema: identificarea direcțiilor de comunicare și poziționare potrivite.
  • Soluție: am realizat un studiu de piață cu ajutorul paginilor persuasive.
  • Rezultat: am găsit mesajul de marketing la care vibrează cel mai bine potențialii clienți ai brandului.

Client

La Casa este un gastro–boutique, lansat la finalul anului 2013 și care aduce un suflu nou pe piața produselor de panificație și patiserie din România. Compania oferă o serie de produse inspirate după rețete internaționale pentru a aduce în lanțurile sale produse inedite de panificație și patiserie.

Servicii oferite

Problema

Compania dorea să se lanseze pe o piață foarte competitivă și urmărea să găsească cât mai rapid cea mai apreciată idee de poziționare, de către public, care să se diferențieze de concurență și să ofere brandului un loc precis în mintea consumatorului. Scopul proiectului a fost identificarea celor mai potrivite direcții de comunicare pe care să se bazeze strategia viitoare de promovare a brandului.

Soluție

Am meșterit două pagini persuasive cu mesaje diferite, dar care aveau un suport vizual identic. Paginile au fost promovate în paralel pentru a se vedea care mesaj îi convinge cel mai bine pe potențialii cumpărători să facă o acțiune în mediul online, echivalentă cu o vânzare în mediul offline.

Mesaj 1: Brutărie cu caracter

Mesaj 2: Meriți o pâine sănătoasă

Contactează-ne ca să obții
și tu mai multe rezultate online.

Vreau și eu

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon (daca vrei sa te sunam)

Mesaj

Completeaza raspunsul de mai jos