Star Lubricants - strategie de promovare campanie de marketing

  • Problema: creșterea bazei de date cu potențiali clienți și menținerea imaginii Star Lubricants în atenția pasionaților de raliu.
  • Soluție: am lansat și promovat un concurs dedicat pasionaților de raliu.
  • 1436 de persoane loializate pentru promovarea brandului în 4 luni.

Client

Star Lubricants are o experiență de peste 20 ani în domeniul lubrifianților de motor și uleiurilor industriale Mobil, fiind distribuitor autorizat al produselor ExxonMobil pe piața din România.

Servicii oferite

Problema

De peste 10 ani, Star Lubricants susține sportul cu motor şi promovează performanţa prin sponsorizarea şi implicarea în competiţiile de acest gen. În 2013, compania a urmărit să crească interesul publicului pentru competiția de raliu și să mențină imaginea Star Lubricants în atenția pasionaților de raliu. În același timp, ei aveau nevoie să crească baza de date cu potențiali consumatori care să fie ulterior folosită pentru acțiuni de marketing targetate.

Soluție

Am inițiat un concurs dedicat pasionaților sportului cu motor, promovat atât online (Google Adwords, bannere, Facebook ads și email marketing), cât și offline (flyere, afișe, stickere pentru produsele participante la promoție). De asemenea, am stabilit parteneriate cu alte companii de renume pe plan național pentru o mai mare expunere a brandului Mobil.

Pagină înscriere la concurs

Afiș, flyer și sticker care promovau pagina persuastivă de încsriere la concurs

Broșură informativă care promova pagina persuasivă de înscriere la concurs

Invitație online

Contactează-ne ca să obții
și tu mai multe rezultate online.

Vreau și eu

Numele (obligatoriu)

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon (daca vrei sa te sunam)

Mesaj

Completeaza raspunsul de mai jos